viernes, 14 de febrero de 2020

Resenya Entre el cel i la terra de Gerard Quintana

He acabat el llibre que vaig comprar el passat Sant Jordi i que vaig començar a llegir bastants mesos més tard. 

Informació:
Títol: Entre el cel i la terra 
Número de pàgines: 365
Editorial: Columna
Any d'edició: 2019

Sinopsis:
La novel·la segueix la vida de tres personatges principals al llarg del temps. Són tres personatges que tenen relació amb l'art i la vida bohèmia. 

Tema:
El tema principal és l'amor. És el fil conductor de tota la història. Els personatges troben l'amor, el perden porten vides bohèmies i faltes de sentit mentre no tenen l'amor i el busquen sense parar.

Opinió:
La meva sensació principal és: Finalment m'ha agradat. Em va costar molt avançar al principi, amb els salts temporals i que no saps quina relació tenen amb la trama principal. 
És quan entens aquesta relació que el llibre t'enganxa. 
Trobo que el principi és massa llarg i hi ha el perill de qué els lectors impacients el vulguin abandonar. Crec que és cursant la introducció podria haver-se esplaiat més amb el final ja que té un ritme molt més ràpid que la resta de la novel·la. Sort que no vaig abandonar-lo, perquè he descobert una cara del Gerard Quintana que no esperava. Tots sabem la sensibilitat que té a través de la música però no m'esperava una novel•la com aquesta. 
 He subratllat alguna frase que m'ha semblat brillant:

Nota: 7,5/10


Recomanació:

A qui li agradin les històries d'amor i qui vulgui recordar o conèixer la Barcelona de diferents èpoques. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario