martes, 14 de enero de 2014

Fer cupcakes amb una màquina especial


Benvolguts lectors,


Aquestes vacances he estat practicant la pastisseria. La qüestió és que els meus companys de feina em regalar unamaquina de fer cupcakes (Babycakes) pel meu aniversari, suposo que esperaven que portaria alguns dels pastissets a l'oficina cosa que no he fet encara, perquè vull dominar la màquina primer . El fabricant de la magdalena és com una màquina de fer sandvitxos, però amb vuit petits forats per posar la pasta dins. Se suposa que ha de ser millor que el forn ja que els pastissos estan llestos en 5-8 minuts. Així que us explico la meva experiència:


  1. No proveu de fer receptes habituals de cupcakes. Vaig provar de fer-ne un de cervesa i després d'una hora a la màquina encara no s'havien cuit. Vaig provar de fer-ne de iogurt amb el mateix resultat així que quan ja estava disposada a matar algú amb la màquina ...
  2. Vaig descobrir que en el manual d'instruccions que hi havia una recepta bàsica (en lletres molt petites, en una cantonada de la part inferior de la pàgina així que ... gràcies) Vaig provar aquesta recepta i cupcakes estaven deliciosos.
  3. Vaig comprar dos llibres de receptes més elaborades específiques per Babycakes. Vaig provar els de trossets xocolata amb frosting de formatge. Absolutament genial!

Per tant, he de dir que m'encanta la màquina ara (utilitzant receptes específiques). És fàcil de netejar i cou molt ràpid. L'únic problema que algunes persones poden trobar és que totes les instruccions, receptes dels llibres i la web són en anglès i les mesures són les americanes també. Vaig haver de canviar algunes de les mesures per tal de fer els pastissos bé: ml a grams, tasses a grams i així successivament.
Aquí teniu les fotos dels meus cupcakes, de la màquina, els les fotos dels llibres i l'enllaç a la pàgina de Babycakes.

Tant de bó que hagueu gaudit el canvi de tema. Gràcies per llegir-me. 



Babycakes Cupcake CookbookReceptes Maker Babycakes magdalena
CC-22



5 comentarios:

  1. està bé veure'n les fotos, però provar-los seria millor :P

    ResponderEliminar
  2. Això encara no s'ha inventat! Tothom qui els prova diu que estan bons. Sobre tot els del frosting blanc. (Almenys a mi m'agraden mes) Gàcies!

    ResponderEliminar
  3. Me no like
    encara no he tastat ni un.

    Quants cupcakes, pastissos i galetes meves has provat? Ahí lo dejo.

    ResponderEliminar
  4. Les teves et surten molt bé! vaig fer dues fatal, una so so i l'altre que està bé. Quan sigui una crack com tú les porto! Que has posat el llistó molt alt!

    ResponderEliminar
  5. Pujar llistons, la meva meta a la vida, finalment, aconseguida

    ResponderEliminar