miércoles, 8 de enero de 2014

Paul Walker



Només volia escriure sobre Paul Walker com la seva mort ha estat la mort més tràgica el 2013. Tothom parla d'ell protagonitzant la saga Fast and Furious, però jo parlaré de les pel · lícules per les que el recordaré. Crec que la primera pel · lícula on el vaig veure va ser a The Skulls (2000) , una pel · lícula sobre una societat secreta de la universitat que és la clau de la riquesa i el poder dels futurs líders d'Amèrica. Luke (Joshua Jackson, Fringe i Dawson Creek ) comença a sospitar quan comencen a succeïr esdeveniments sinistres. La 
pel · lícula va ser protagonitzada per Joshua Jackson, però gairebé totes les adolescents van caure enamorades el dolent, Paul Walker. Jo tenia 15 anys i em va encantar la pel · lícula, de manera que sempre recordaré Paul Walker en ella.





La segona pel · lícula que vull comentar és Joy Ride ( 2001 ). Com que sóc una fan del terror  no podia deixar de veure aquesta pel · lícula. Es tracta de tres joves amics que fan una broma a la persona equivocada, un camioner a qui nol li fa gens de gràcia i intenta de matar-los. Les tres estrelles van ser Paul Walker, Leelee Sobieski i Steve Zahn i els tres van fer grans actuacions.

L'última pel · lícula és Bajo Zero (2006).  Es tracta d'un conductor de trineus que es veu obligat a abandonar els seus gossos durant l'hivern, quan es lesiona. Paul Walker interpreta l'amo dels gossos que prova de salvar-los. És una pel · lícula molt emotiva.


Aquestes són les pel · lícules que més recordaré de Paul Walker. RIP.

2 comentarios:

  1. Realment cap de les seves pelis em crida, deu ser que ja no soc cap adolescent...

    ResponderEliminar
  2. Es clar! Totes les pel.lícules son de la meva època adolescent. Fa molts anys que no en veig cap de les que ha fet. Els records d'aquella època sempre són més dolços.

    ResponderEliminar