jueves, 14 de noviembre de 2013

Actrius que no saben fer-se grans



Hola lectors,

Estic en el procés d'escriure un altre post. Però ahir vaig veure una cosa que em va fer voler escriure aquest. 
Això  inesperat i sorprenent és la nova cara de Renee Zellwegger . No la vaig poder reconèixer! On és la seva cara rodona? I els seus ulls característics? Tot s'en ha anat. Entenc que una actriu ha de mantenir el seu aspecte jove, però no puc suportar aquests canvis radicals en les dones que són encara joves i no necessiten cirurgia. 

Renee no és l'única actriu que, al meu entendre, ha anat massa lluny en l'ús de botox . Moltes altres actrius en els seus quaranta anys han abussat del seu ús. D'altra banda, els efectes a llarg termini del botox no estàn comprovats i alguns estudis diuen que pot causar una profunda reaparició de les arrugues .
 M'agradaria veure a dones reals de quaranta anys a les pel·lícules, no només nines de plàstic que s'assemblen més a les seves filles que a elles mateixes.


Aquí us deixo el després i l'abans de Renee Zelwegger (44):

Meg Ryan (52):


Nicole Kidman (46)

No hay comentarios:

Publicar un comentario