viernes, 8 de noviembre de 2013

Millors moments de Dexter




Hola lectors,

Avui vull escriure sobre aquesta gran sèrie de televisió. He de dir que no em vaig posar a agrada molt fins arribar als últims episodis de la primera temporada, però crec que gairebé tothom pensava el mateix. Després, em vaig tornar totalment addicte. Tant, que de vegades no podia dormir després de veure-la. 
Crec que abans de parlar dels millors moments cal parlar del episodi final . Aquest ha estat un tema controvertit, ja que hi ha un munt d'opinions diferents al respecte. Vaig a explicar-ho amb tres preguntes i les meves respostes:

1. M'agrada la forma en què va acabar la série? NO, no m'agrada el final de la Debra en absolut! 
2. És un bon final? Sí, crec que l'episodi és emocionant, inesperat i Molt trist! Realment crec que és un dels finals més tristos que he vist en un programa de televisió. 
3. Si hagués preferit un final diferent? Sí, jo sempre he dit que Dexter havia d’acabar mort o a la presó. 

Ara sí, comencem amb els millors moments de la sèrie del 5 a 1:

5. La mort de la Tinent Lagerta
És un gran moment, ja que mostra el moment en què la Debra, que és la persona amb el major sentit de la moral de la sèrie, trenca totes les seves regles i mata la Lagerta per tal de salvar el seu germà. La imatge de la Debra abraçant el cadàver de la Lagerta és molt emotiva.

4. L'assassinat de Trinity
Trinity és un dels més terribles assassins de la série, el que Dexter podia haver matat fàcilment, però no ho fa i tots sabem les conseqüències d'aquest fet. 

3. L'assassinat de la Rita
Tots cridem un gran NO! quan ens vam adonar que la Rita no està sana i salva i quan vam veure el pobre Harrison en un bassal de sang i el cos de Rita a la banyera. 

2. L'assassí del gel és el germà de Dexter
Aquest és el moment que fa que el públic vulgui seguir veient la sèrie. Dexter és un monstre, però el seu germà és molt pitjor. 

1. El final de la Debra
 Sé que estar sol és el castig d’en Dexter, però vaig trobar aquesta mort totalment injusta. Quan Dexter recorda el naixement d’en Harrison i veiem la Debra feliç sabent que ja està gairebé morta és un moment molt trist, gairebé tant trist com veure en Dexter tirar el cos de la seva germana al mar. 

Així que aquest és el final del nostre assassí favorit, Dexter, que va intentar ser una persona normal, mentre que sempre s'ha sentit un monstre i que al final tothom creu mort. Ara es converteix en un home solitari, com gairebé tots els assassins i monstres que va matar, davant el seu destí.

Enllaços: 
Jennifer info Fuster:  . www imdb .com/name/nm1358539 /
Michael C: info Hall:  www.imdb.com/name/nm0355910/
Sèrie de dibuixos animats sobre els primers assessinats del Dexter:  www.youtube.com/show/ dexterearlycuts


Et va agradar el final de la sèrie? Què t’hagués agradat més?


No hay comentarios:

Publicar un comentario