martes, 26 de noviembre de 2013

Trobo a faltar la saga dels Jocs de la Fam, Ajudeu-me!









Hola lectors,

Trobo molt a faltar la lectura d'una saga com The Hunger Games . Sí tinc gairebé 29 anys i m'agrada llegir novel.les per joves. Em va encantar THG, i ara vull llegir alguna cosa semblant. SIMILAR però BÓ! 
THG té tot el que una gran saga ha de tenir: personatges ben creats, acció, amor i una història plausible i estructurada. THG té tensió, situacions inesperades i està molt ben escrit. 

Ara, estic llegint Divergent, de Veronica Roth, però no és el mateix. No m'agrada el personatge principal i no m'agrada el noi. La història és més un o Crepúsculo que un THG, que estava bé fa sis anys, però no ara, i realment crec que Divergent és pitjor que Crepúsculo. Tris és la típica adolescent sense confiança en si mateixa, que s'enamora del noi meravellós i rebel. I la història darrere de la novel.la es mostra tan lentament que no puc creure el que estic llegint. Suposo que acabaré aquest primer volum i m'oblidaré dels altres per tal de continuar la recerca d'un gran llibre que em recordi una mica a la sensació de llegir The Hunger Games. Almenys tinc les pel.lícules. 

També apreciaré alguns consells sobre què llegir a continuació i us prometo que si trobo un llibre que em deixa una bona sensació us ho faré saber. 

Marta,


4 comentarios:

  1. No hi entenc un borrall d'aquest tipus de llibres ni m'agraden, però he sentit a parlar de "The Fever Series", d'una tal Karen Marie Moning. Es veu que és mig fantasia mig amor. Potser t'agradaria. :p

    ResponderEliminar
  2. Pots fer un cop d'ull a la saga de la Thursday Next del senyor Jasper Fforde. Son novel·les de detectius però ambientades en un mon paral·lel al nostre on hi ha alguns aspectes que canvien. Està molt ben valorada, tot i que a mi no em fes del tot el pes, però jo soc una mica especial, o sigui que no em facis cas.
    Una altra saga que no té res de ciència ficció es la de la Stephanie Plum. També té molt d'èxit entre la gent, encara que a mi tampoc em va fer el pes... ja havia dit que soc especial per segons quin tipus de llibre, oi? xD
    Per acabar et recomano una saga que de moment només té 2 llibres, i que és més de fantasia, però tranquila, res a veure amb les lluites de orcs del senyor del anells. Es la Crònica del assassí de reis. Aquesta està encara més ben valorada que les anteriors, i a mi em va agradar, tan el primer, com el segon, això si, has de tolerar una mica la fantasia, però només una mica, encara hi ha menys fantasia que cançó de gel i foc, tot i que al principi del llibre no ho sembli.

    ResponderEliminar
  3. Em semblen molt interessants! Crec que miraré que tal La Crònica del assassí de reis. Moltes gràcies per comentar!

    ResponderEliminar